Första september

Tänk att vi har kommit in i den första höstmånaden redan. Måste säga att det märks nog på vädret också.. ena stunden dugg regnar det, nästa så blåser det som aldrig förr, sen kommer solen fram.. så håller det på hela tiden växlandes med dom olika "väder humören", haha.

Idag delades vi in i team i skolan. Har en bra feeling av mitt team, väntar på att få lära känna alla ordentligt. (Slapp inte på samma som A..) 
Efter skolan for jag och A till Hansa och sprang in och ut i olika klädbutiker. Hittade ett par härliga byxor från Zara. Har länge sökt sådana, men inga har någonsin suttit bra på mig. Köpte också en hår grej från glitter som gör att hästsvansen ska se tjöckre ut. Nöjd-nöjdare-nöjdast.

Köpte väggklockan här om dagen och några fina "plakat" eller vad man nu ska kalla dom, som jag tänkte rama in och hänga upp på väggen.

Nu tänker jag kolla lite Netflix i väntan på att J ska komma hit!❤️
Hejsvejs!