Bilder

Firmafesten på lördagen var super kul! Drinkarna tog aldrig slut och det var kul att träffa alla gamla arbetskamrater. Till förrätt kronärtskocka soppa med skagen croissant, huvudrätten var det pepparbiff med potatiskaka och grönsaker, till efterrätt blev det creme brulee.

Igår, söndagen blev jag riktigt ordentligt sjuk och idag är det bara värre...

Åkte igår med sista tåget till Åbo och typiskt så var det en timme försenat.. franzie kom övernatt till mig då hon missade den sista bussen pga det försenade tåget. 
Idag har jag försökt klara mig i skolan men jag kände mig riktigt borta.. när jag kom hem så mätte jag febern och hade lite över 38 grader.. tror det får bli en vilodag imorgon från skolan så att jag förhoppningsvis skulle bli frisk till onsdagen då jag ska till läkare till Hfors..

Kokade just vatten och tänkte pröva på lite lös te.