Kallt som bara den

Kölden kom plötsligt.. under en natt blev det flera graders skillnad från föregående dag. Igår kväll hade vi -3grader här i Åbo, och idag på morgonen när jag gick till skolan så var det -4grader.. brrr.. egentligen blev det ju minusgrader redan på veckoslutet men har inte varit ute så mycket så att jag skulle ha märkt av det (har ju bara vilat inne och knapra i mig min medicin). 
(null)

Efter skolan for vi och luncha, jag, E, M och M. Blev ugnsbakad potatis som vanligt.
Efter det for jag och tog passfoto och skrev just en ansökning om ett nytt pass. Har också hunnit riva bort alla lakan och dynvar från sängen och slängt dom in i tvättmaskinen och lagt färdigt nya i sängen (längtar efter att det blir kväll och jag får krypa ner i rena lakan..). Ska här ännu idag ut på länk med A, tur så har jag utebyxorna med mig i Åbo så jag kan dra som på mig så jag inte fryser stjärten av mig. (null)

(null)

Förrästen så jag han inte berätta om gårdagen om min första arbetstur. Verkar vara ett super arbetsgäng! Humorn på topp, humöret på topp, så trevliga och snälla allihop, och jag kände mig verkligen välkommen in i deras gäng. Verkar bli bra på arbetsfronten dom kommande månaderna. Igår var jag dock bara 2 1/2timme där för jag skulle till skolan kl11. Men imorgon blir det andra bullar. Börjar kl8 och har ingen aning om när jag slutar, men antagligen 14-15tiden (brukar ha 6-8h arbetsturer). Ser så fram emot morgondagen, hihi.
Jo och förrästen en sak till. Ska ju på fredagen på operation/ingrepp.. fasiken vad jag börjar bli nervös inför det.. men sen igen så är det ju något jag har "sett framemot" väldigt länge och kan inte vänta tills det är över.. 
Hejsvejs!💕
 
#gladtjej