Älskar paket

Jag beställde hem från Luxplus förra veckan lite nya hudvårds produkter och annat som behövs. Har tidigare använt mig av Clinique men dom tycks inte alls vara bra för min hud. Får torr och rodnande hud och speciellt nu när det börjar bli kallare ute så är det helt horribelt.

Beställde nu ansikts rengöring från Vichy. Hoppas på att dom ska fungera bra på mig. Dom är passande för känslig hud (check), atopisk hud (check) och dom är doft fria (check).
Beställde även vaselin som jag läst att ska vara super bra för läppar (mina läppar torkar och spricker så fort det blir kallt), även för ögonfransarna (om man lägger det med en tops mot fransranden till natten när man ska sova, och sköljer noggrant bort på morgonen. Dom ska tydligen bli fylligare och längre, det är väl värt ett försök, haha).