Kära julgubben

Här kommer en liten julklappslista. Behöver inte egentligen så mycket men här är några saker som skulle förenkla vardagen lite grann.
  • Strykbräda (har strykjärn, men den gör inte så stor nytta i och med att jag inte kan använda den utan brädan)
  • Stekpanna (den som jag nu har har börjat se sina bästa dagar. Det lossnar alltid lite av ytan varje gång jag diskar den)
  • Sängöverkast (mitt nuvarande är allt för stort)
  • 2x ljusa/vita lampskärmar (till mina bordslampor)
  • Dynvar (snygga sådana)
  • Påslakan (snyggt sådant)
  • Underlakan
  • Sopborste med skyffel (min gamla lämnade jag hemma i Hangö åt J)
  • Golvlampa (min gick sönder när jag dammsugade och den råkade falla omkull)
Jepp det är väl det som jag behöver just nu. 
Nu ska jag krypa i säng, får antagligen Fredde på besök imorgon igen. Han var idag till IKEA och jag passade på att be honom köpa passande "ben" till mitt wc skåp. Hoppas han kommer till Åbo så får jag två flugor i en smäll. D.v.s. båda träffa lillebror och få mitt skåp på plats. 

Hejsvejs!💕