Back in turku

Kom igår hem till Åbo. For efter mitt pass från Matkahuolto direkt jag steg av tåget. Hur kommer det sig alltid att man blir så ful på sina passbilder? Tur så använder jag passet endast då jag reser, så så väldigt många människor behöver inte kolla på det och bli skräckslagna, haha. Efter "pass hämtningen" så for jag via butiken och köpte mat (kylskåpet ekade tomt). Kan säga som så att det inte var så väldigt bra idé att fara raka vägen till butiken utan att ha farit hem via och lämnat av "resväskorna".. men I made it! (null)

Hemma åt jag lite smått och så bytte jag kläder och skulle träffa Madde. Vi hade vårt första styrelsemöte igår. Eller det blev väl kanske inte direkt ett möte.. men iaf!
(null)

(null)

(null)
Kul var det iallafall! 

Idag var det jobb som gällde, kom hem för en halv timme sedan och har satt på en bykmaskin. Åt en god hamburgare på jobbet, onsdagar är "burger day" så om ni är sugna på en JÄÄÄÄTTE god fisk hamburgare så rekommenderar jag att ni någon onsdag söker er till saluhallen på hamburgar lunch. 😊 (null)
Nu tänkte jag snart ställa mig i köket och börja laga mat, men innan det måste jag packa upp min Hangö väska. 
Hejsvejs!💕 (null)