Veckorna går så fort

Är fortfarande sjuk. Hur kan det ens vara så? Kan prata i kanske 10minuter innan jag tappar rösten helt och hållet och måste viska, har öronvärk och tryck i hela huvudet. Jag snyter mig stup i kvarten. Tänker den här sega infektionen aldrig gå om. Som pricken på i så har jag låg feber och jobb om två timmar. 

Har bara tagit det lugnt hela veckoslutet. Har bokstavligen luggit i soffan och kollat film och försökt att inte anstränga kroppen. Men vad ska man göra när man aldrig tycks bli frisk? 

På lördagen var jag mamma och pappa till momi och ukki och firade morsdag där. 

Det bjöds på kaffe och lite smått och gott.

igår på söndagen var jag hem till mamma och pappa och fira morsdag. Vi åt förrätt (fiskbord), huvudrätt (grillmat).

Hur mysigt som helst!❤️ glad morsdag än en gång världens bästa mamma!❤️