ledig ledig ledig

Har fullt upp idag ochh det gör inte saken bättre att jag sov 12h inatt och inte vaknade till min väckning..
Ska byta till sommardäck på våra båda bilar. (måste först hämta upp sommardäcken och sen måste jag hitta tilll platsen jag ska och byta dom). Så det blir ett enda fram och tillbaka köras.
Ska fixa en morsdagspresent (kan inte skriva ut mera för jag vet att du mamma läser detta ;). )
Ska upp till Rukki arena och gå (say whaaat?). Min arbetsplats sponsrar en förening 1€ per varv runt sportplanen, det håller på i en timme. Man får gå i sin egen takt så tummen upp för det. Ska dit med några arbetskompisar. :)
Nu blir det kaffe och morgonmål innan jag börjar med dagens sysslor.
Provade en sån här, god var den. Men innehåller mycket mera socker än min älskade propud. 
Den var god och fräsh.