Goodmorning

Och jag värkligen menar god morgon! Är på strålande humör idag. Ingen halsont (borde knacka i trä), endast lite hes röst! Är så glad att jag nästan är frisk.

 Kanske det är psykist (inte helt och hållet men en stor del) det här med att vara sjuk. Jag menar, tänker man mycket negativt (jag blir ofta så om jag är sjuk en längre tid och bara sitter ensam hemma) och stressar om allt möjligt (som t.ex. "När ska jag bli frisk, när slipper jag på jobb igen, osv") så är återhämtnings tiden för att bli frisk längre, för att kroppen känner sig stressad och får inte återhämta sig i sin egen takt.
Kände mig genast piggare igår efter att vi hade planera att fara till Åbo, min kropp fick energi från ingenstans och jag blev gladare, på kvällen hade halsonten försvunnit. Så kanske det har något med tankesättet att göra om man är sjuk. 

Nu sitter jag och äter morgonmål och funderar på vad jag ska packa med mig över veckoslutet. Det är lovat varmt och soligt väder så kanske något somrigare? Äh, får se vad det blir. 

Ska hoppa i dushen och börja laga mig klar inför jobbet så småningom. Har inte sminkat mig på evigheter så får se om jag klarar av det mera, haha. 
Efter jobbet ska jag direkt gå till M och så ska vi brumma iväg mot Åbo (jag lovade att köra, iiik har aldrig kört i "storstan" förut). 

Hoppas alla har en fin fredag!💕