jobb jobb och jobb

Hej igen! Jag har jullov!! Senast jag hade jullov var ju för flera flera år sedan, det var då när jag ännu studerade till frisör. Men nej, här ska det inte slappas och slöas. Har nämligen jobb enda fram till jul, förutom imorgon och på onsdag (men dom dagarna ska jag laga den sista skol inlämningsuppgiften). Nästa vecka har jag över 40timmar jobb, där ingår två 10timmars dagar, huhu. Känner mig redan riktigt stressad och utmattad. Idag var jag på övertid i och med att alla kunder börjar få en liten julstress och ska inhandla det ena och det andra.. Men roligt är det endå!
Igår åt jag godaste soppan.
 
Och idag åt jag godaste rökt lax salladen.
 
 
Hoppas alla får en finfin lördag idag! Själv tänker jag bara ligga hemma under en filt och tycka synd om mig själv. Jag håller nämligen på att bli sjuk.. Jesse har varit förkyld i flera veckor redan och nu är det tydligen min tur att bli smittad.. Det kittlar grymt i halsen och näsan rinner och huvudet värker.. inte kul.. Måste vila ordentligt eftersom vi imorgon ska och julhandla. Det är den sista dagen imorgon som jag kan julshoppa så måste vara någolunda i skick då.
Fick just färdigt två inlämnings uppgifter. Så nu tänker jag belöna mig själv med en pizza (fy på mig). 
 
Hejsvejs!♥