My birthday

Idag är dagen då jag fyller hela 23 år. Känner mig inte alls så "gammal", jag lever ännu i den tiden som om jag skulle vara 19-20. Förstår nu vad alla menade som sa åt mig för länge sedan "destu äldre du blir, destu fortare går åren".

Det har hänt mycket sen sist. Har varit till Åbo med J. Vi skruvade äntligen ihop min säng (inatt ska jag sova i den för första gången). Firade min födis med bästa Clarissa och Ronja. Tack för en superkul kväll!(var även till Matilda tidigare på lördagen, kul var det också.) Fick ett superfint snö of sweden armband av R till present, det blev kärlek vid första ögonkastet. 
På söndagen förde jag mina arbetskläder och arbetsnykeln till mitt "gamla" jobb och sa mina sista good byes. 
Idag har jag först varit på kaffe hos momi och ukki och sagt hejdå. Bakade en choko-morots kaka hemma hos mamma och pappa och firade lite min födelsedag. Efter det for jag hem och packade det sista och så körde dom upp mig till Åbo.
Det är nu mitt "nya liv" börjar. Är så nervös, men tillika super excited! Kommer att börja studera, bo i en ny stad, åter igen en gång ha ett långdistans förhållande med J (hoppas det här är tredje gången gillt nu, planen är ju att han ska flytta hit senast nästa år när mitt hyreskontrakt tar slut så att vi kan flytta tillsammans till en större lägenhet), och så kommer jag garanterat att träffa nya människor och vänner. Det blir nog bra det här.
Vinkade just hejdå åt mamma och pappa och packade upp mina sista kassar. Tänkte kolla lite netflix från datorn och sen börja sova. 
Hejsvejs!💕