Hit och dit och överallt

Idag har jag varit överallt och gjort allt möjligt. Började dagen med att tömma lite byråer här hemma. Sen blev det lunch hos fammo och fafa.

Fammo hade lagat fina pannlappar åt mig till nya lägenheten, tack så mycket!❤️

Var till stan med pappa ett varv och köpte golv tvätt saker (till nya lägenheten såklart). Sen kom jag hem igen och packade lite mera. Tömde en byrå och bestämde mig för att måla den vit och ha den som ett "natt bord" (i nya lägenheten).

före

Så här blev slut resultatet. Tänker ännu köpa nya knoppar så blir det nog riktigt prima.

Far till Åbo på fredagen och då börjar storstädningen påriktigt. Måste moppa golvet, putsa köket ordentligt och annat mindre skoj. Sen kan jag äntligen börja lägga alla saker på plats och skruva ihop alla möbler. Ska bli så roligt sen när allting är färdigt och jag kan kalla det för mitt hem.