Har det ganska bra

Har helt och hållet glömt bort att det är min sista semesterdag idag. 4veckor gick otroligt fort. Men sen igen så har jag hela tiden varit igång och gjort det ena eller det andra. 

Har egentligen haft en ganska bra semester. Först åkte vi till Helsingfors med J och var hela veckoslutet ute och guppa i vågorna med hans familj. Efter det åkte jag till stugan (ojj vad det var skönt). Därefter blev det firmafest, kul så tusan. Allt det hann jag med under första veckan.
Sen blev det att börja köra upp mot Åbo flera gånger i veckan för att få tag på en lägenhet. Mellan allt rännas hit och dit så träffade jag på gudsonen min, och spenderade tid med honom. Var på Raseborgs sommarteater, några gånger till Roxx, började packa ihop allting där hemma. Var på beach fotis, åt på Classic Pizza, var till och med två gånger på sushi. Har spenderat extra mycket tid hemma hos mamma och pappa vilket har varit kul. 
Har varit några gånger till farmor och farfar, har turistat i min hemstad (varit upp till vattentornet), har varit ut och gå med A, varit på after sail, kört bil för första gången i en storstad,  njutit av sommaren på ett berg, cyklat än hit och än dit, fått en lägenhet och flyttat in. Har säkert glömt en massa grejer men där var väl det mesta.

Har mätt en massa ytor här hemma pch skrivit ner mått så jag har lättare sen när jag ska köpa hyllor och skåp. 

Det som är kvar att göra i min lägenhet är att skruva ihop sängen, få mitt vitrinskåp och matbord hit, köpa 2byråer, en spegel, köpa x antal hyllor och skåphyllor (till wc, tambur, köket, alkoven, vardagsrummet). Mycket kvar att göra men är lättad att jag gjort nästan det mesta. Jag klarar av att bo här i det skicket det är nu. 

Av alla flyttlådor så är dom här dom enda som jag inte fått tömda. Not bad!

Hoppas alla får en bra dag. Jag måste börja packa ihop mitt pick och pack och så småningom börja traska iväg mot tågstationen och åka hem till Hangö igen!❤️