The bags under my eyes are Chanel

Så idag fortsätter det "normala" livet. Har hört någon fågel här och där som har kvittrat om att vi har det väldigt stressigt på jobbet för tillfället. Så jag riktigt väntar på att slippa tillbaka dit (sarkastiskt). 

Nej men nu är jag utvilad och känner att det är ganska perfekt tillfälle att fortsätta arbetet nu innan det går för långt och man blir bekväm och van med att vara ledig. Har haft det ledigt och skönt men man måste bara arbeta lite emellan också, så är det bara. 

sov ganska dåligt inatt, vred och vände mej i sängen igår kväll innan jag fick sömn. Stress inför jobbet/vappen jobbet + vappenstressen? Känns som om jag är helt svullen under ögonen, haha.

Ska om en stund och träffa C, vi ska och kolla runt lite i Hangös butiker vad dom har att erbjuda. 

Prövar ett nytt te nu tillika jag skriver inlägget, JÄTTE gott! Pukka - detox.

Igår hängde jag med C i några timmar, alltid lika kul med henne.💕

Hoppas alla får en finfinfin fredag.

Hejsvejs!💕