När en kappsäck nästan är färdigpackad.

Vad fasiken ska man packa ner? Kommer ju att shop til I drop.. så hur mycket behöver jag med egentligen? 

Ett par jeans, tröja, linne, underkläder, ett eller två par skor? Vet inte.. tidigare har jag alltid packat med för mycket och shoppat så mycket att jag inte har fått allt med i väskan till vägen hem.. men sen är det ju typiskt om jag nu den här gången inte packar med så mycket, och sen hittar jag inget att köpa. Då är jag ju utan kläder😅😅..  så svårt.. 
Tänkte att jag packar handbagage väskan med mina kläder så får jag sen utrymme med allt jag köpt i den stora på vägen hem.👍

Vilken rock ska jag ta med? Behöver jag ens rock? Det är lovat 20-27 grader varmt när vi är där. Men till kvällarna blir det alltid kyligt.. vilken handväska ska jag ta med? Har 8olika MK väskor att välja mellan.. allt för svårt det här..

hmmmm.. ska jag ännu packa ner något..