Sista arbetsdagen för i år

Skriv inläggstext 

Var sista dagen på jobb för i år. Hade fullt upp hela dagen. Efter jobbet kom Jesse till butiken och vi handlade ingredienser till tapas.

Gaash vad gott det var.

Igår hämta julgubben lite paket igen, yayy.

Senare blev det monopol med J.

För en stund sen gjorde jag något alldeles overkligt (känns det som iaf). JAG SÖKTE TILL SKOLA. Skakar lite nu efteråt, det här känns så stort och overkligt. Nu tummarna upp att jag slipper in och flyttar till en större stad. Hoppas på det bästa men det kan gå hur som helst, är stolt över mig själv att jag ens vågade ta steget mot något nytt.

Att kliva ur min comfort zone är en stor sak för mig. Jag tror att det här gör bra för mig. Och jag är glad hur det än kommer att gå (om jag slipper in till skolan eller ej).