Nytt år med nya möjligheter

Det låter så kliché att säga så, men så är det för mig nu. Tänker lämna allt skit bakom mig i 2016 och "börja om från början 2017". 


Tänker vara mera självisk och göra saker för att JAG ska må bra och inte alltid tänka på alla andra i första hand och ta i beaktande deras problem innan mina egna. Jo såklart jag kommer att stötta alla som behöver det, men kommer att fokusera lite extra mycket på mitt eget välmående och liv.
Känns som om jag alltid bara finns där för alla andra och tänker på dem medan jag totalt glömmer att sätta ner mig och fundera "hur mår jag då". Nu ska det bli ändring på det.

Hoppas på ett bra år nu. Som jag skrev tidigare så var 2016 full med uppförs- och nedförs backar. Hoppas bara på att allt kommer att gå uppåt nu. Nya möjligheter, nya vänner, nya upplevelser och ett hälsosamt liv(både för mig och dom runt om mig som kämpar). 

<3 Gott nytt år! <3