Bästa födisen någonsin

Hade så roligt på lördagen. Alla mina käraste vänner var på plats. All stress som jag hade innan försvann då alla var på plats. Hade bakat i två dagar och fixat och haft mig. Men ack så kul det var.
Kvällen började hemma hos mamma och pappa där vi åt och drack och snackade skit. Clarissa var super snäll och kom och hjälpte mig med allt det sista som skulle bli färdigt.

Hade en dresscode också. ALL BLACK & red lips. Och alla var helt klädda i svart från topp till tå och hade röda läppar så det var lyckat!

Orkade inte svänga bilderna.
Kvälleb fortsatte först till roxx och efter det till origo där vi dansade HELA natten.

Haha, försökte smyg fota Clarissa men man såg endast hennes toffs på huvudet(i andra ändan av bardisken). :D

Var hemma och kl6 på morgonen och på söndagen på min egentliga födelsedag mådde jag som jag förtjänade. Men det var värt det! Roligaste födelsedagen någonsin. Tack till alla som var med och gjorde kvällen till en oförglömlig födelsedag! <3