Middag med lillebror

Min lillebror fick välja om vi skulle fara tillsammans till ulladress och köpa något nytt klädesplagg eller om han ville ut och äta med mig. Till födelsedags present alltså :) vi for och äta till Classic Pizza!



Världens godaste pizza <3 
Hade lite kvalitéts tid lillbrorsan, det är ju inte så ofta jag hinner träffa honom när vi båda jobbar.. Men idag var jag ledig och han slutade redan kl14 så vi passade på att fara då. 
Jag inte förstå att han har fyllt17!! Om ett år den här tiden så är han redan 18 vilket betyder att han är "vuxen", han får göra sina egna beslut i livet och slipper ut på krog och får köpa alkohol från butikerna. Helt sjukt :D 
Nåja iallafall, vår pizza utfärd gick inte helt som planerat eftersom när vi skulle cykla iväg så märkte jag att jag hade punktering i bakhjulet.. Och Jesse hade sin cykelnyckel med sig till jobbet så jag kunde inte låna hans cykel.. Gick till "puttes" och där bytte han hela ringen åt mej. Lika bra det, eftersom han sa att jag skulle max ha kunnat cykla 10gånger till innan hjulet skulle ha gått helt och hållet sönder/lossnat.. Det var så slitet så man såg igenom det(alltså igenom gummit).. Så nu har jag nytt bakdäck och han löste upp lite på skruvarna så att det inte är så trögt att cykla. Nu känns det som om jag skulle ha en helt ny cykel! :) bortsett från allt rost, hehe.. 

Det började ösregna och åska när vi satt ute och åt, som tur så hade vi parasoll över oss :) som tur så varade inte åskan i längre än kanske 15minuter. När vi ätit klart så cyklade vi till glasskiosken på efterrätt. Jag åt en mövenpick pistach blandat med choklad! Såå gottt <3
Sen for vi hem så att Fredde(lillebror) skulle hinna och simma med sina vänner. :)