Jag är lat

Har inte orkat uppdatera här på bloggen på en tid. Har haft jobb 24/7 och när jag inte haft jobb så har jag haft annat att göra (som att ligga i soffan och glo på TV). Men idag har jag tid att blogga eftersom jag är sjukledig hela månaden till slut (idag och imorgon). Har också första gången på länge ledigt veckoslut lördag, söndag och måndag, så nu är jag "ledig" i 5 dagar. Idag och imorgon har jag mest bara tänkt vila och få min förkylning bort.. Sen när jag orkar så borde jag också beställa en dimissionsklänning, hihi. 
Jaa förrästen så blev jag färdig från skolan förra veckans tisdag. Det var ganska emotional moment för mig. Så fort jag gick ut från skolan så började jag stor gråta, haha dumma jag. Ska åka efter mitt betyg här i något skede bara dom ringer åt mig från skolan. Nästa veckoslut ska jag ha min dimmisionsfest, det blir inte någon stor fest utan bara lite kaffe och kaka för släktingar. Senare får mina kompisar komma dit och fira mig. 
Har inget intressant att berätta just nu så lägger in några bilder istället :)
 
har umgåtts mycket med Clarissa 
sista skoldagen och jag gjorde den här make upen. Fick mycket komplimanger och positiv feedback.
senare for ut och äta med Jesse för att fira att min skola är slut
for hem ett varv och träffa mamma och pappa och blev bjuden på champange
några dagar senare kom min nya älsklingar hem till mig <3
Sen har det ju snöat ute också. Sån här utsikt har jag och J från vår lägenhet. Man ser till och med havet härifrån :)
Lagade pizza
Sen var det lördag som spenderades med Clarissa, Stina och Säde hos mig.
Och dagen efter hade jag sjukt finger..
I söndags så körde jag och Clarissa Säde tillbaka till Dragsvik. Jag tycker att det är så cooooolt att hon går armen. Hon är säkert den kortaste personen jag känner så det känns så konstigt när man tänker att hon ska bära stora väskor och klara sig dit. Jag är stolt över henne om hon klarar armen!