Måndag igen

Tycker att förra veckan for jätte snabbt.. Har inte gjort något annat än jobbat, shoppat och umgåtts med mina vänner.
Lika bra att jag lägger lite bilder hit så kan jag förklara därefter :)
jag har ett blått och ett grönt öga :) (btw, har börjat tycka om mitt hår :))
Påväg till jobbet på fredagen :)
 
Senare på fredagen for jag och träffa Clarissa och hade rolitgt :)
 
 
 
 
 
 
Bilderna är inte seriösa så bli inte rädda :)
 
Fick senare besök av den här saken.
For hem kanske där 12-1 tiden för jag skulle vakna kl9 på lördag och fara och shoppa med mamma. 
 
Innan vi körde hem till Hangö så for vi via Prisma och där köpte jag en sån här liten sak :)
 
Senare när vi var hemma så for jag hem till mami och papi och paketera mina julklappar som jag köpte :)
 
Senare den kvällen skulle jag träffa Ronja. Jocke frågade om vi ville far hem till dom på kalas och äta och dricka lite(skulle hålla mig nykter men dit for det..), så åkte dit. Åt hemlagad pizza, laxpaj och sallad och drack en lime lonkero.
 
 
Köpte dom här byxorna när vi var och shoppa. Lite annorlunda men dom är bekväma och lite roliga :)
jo jag ska städa lägenheten typ nu!!
 
Senare när vi varit på kalas så for vi till Jockes kusin och spela alias, det var kul :)
 
Typ där 12 tiden bestämde vi oss för att fara till Grönan. Fick köa över 45 minuter för att slippa in.. När vi var inne så var det så trångt att man inte ens kunde gå nånstans. Enda stället där det inte var så mycket folk var dansgolvet så höll mig där nästan hela kvällen hehe. Var där enda tills det stängde och efter det for vi till Origo.. (jag förstår inte varför jag alltid ska dra mig dit när jag vet hur dåligt det är där.. Okej nu låter det jätte elakt när jag säger dåligt men rocken ryms aldrig vid narikkan och drinkarna är sjukt dyra där plus att det alltid är fullsmockat och det luktar illa där..) Dansade lite där också innan vi for vidare på efterfest(30 års fest till brankkis). Var där typ en timme och for sedan vidare till ännu en efterfest.. Och där var jag enda till kl7 på morgonen.. Nu när jag tänker efter så var det helt onödigt att fara på efterfesterna eftersom jag inte kände någon där förutom Js kusin som jag for dit med. Plus att alla människor var 30+.. 
 
Igår (söndag) vaknade jag först nångång 16 tiden och fick shock när jag såg var klockan var. Kl 18 skulle jag på jobb och var där enda till 21:30, sen for jag och sova tidigt.Vaknade flera gånger på natten för min hals var så sjuk.. Och idag när jag vaknade så var jag helt förkyld.. Borde meddela jobbet att jag är sjuk men det är lite sent nu när jag ska dit om 2h.. Måste bara försöka vila ordentligt nu före jobbet och sedan försöka se glad ut medan jag betjänar kunder.. :)